CMK FM Tawarkan Pakej Pengiklanan Murah Serendah RM10 Sahaja !


KUANTAN - Radio digital yang sedang meningkat naik  CMK FM mengumumkan tawaran baru untuk pakej pengiklanan murah dan mampu bayar kepada pendengar mereka mulai pertengahan bulan ini. Demikian ditegaskan oleh Pengurus Eksekutif, CMK Events Management, Mohd Shukri Mohd Ramli, 48, kepada PDO pagi ini.

"Tawaran terhadap kepada pelanggan yang bertuah sahaja", katanya. Justeru kata beliau orang ramai terutamanya para usahawan yang ingin mengembangkan perniagaan mereka boleh menggunakan kemudahan pengiklanan yang ditawarkan oleh CMK FM.

Ini katanya pemasaran menerusi radio digital dilihat semakin popular dan menjadi trending sekarang ini. Tambahan pula iklan yang ditawarkan adalah dalam bentuk skrip (jingle) dan poster pada skrin FB Live di Facebook yang boleh ditonton ramai netizen seluruh dunia.

"Kami adalah syarikat yang bertanggungjawab menguruskan pemasaran dan pengiklanan CMK FM. Kami tawarkan harga mampu bayar terendah untuk para usahakan mengiklankan produk atau perniagaan mereka menggunakan radio digital ini", kata Shukri.

"Tiga pakej iklan yang ditawarkan ialah Diamond (RM500), Gold (RM300) dan Silver (RM150). Setiap satu iklan berharga RM10 sahaja untuk sekali siaran. Ini bermakna pakej Diamond 50 kali siaran, Gold 30 kali dan Silver 15 kali dalam tempoh satu bulan. Diskaun 15% hingga 25% jika pelanggan menempah iklan pakej 3 bulan dan 6 bulan", katanya.

Shukri turut menegaskan, kelebihan iklan menggunakan radio digital berbanding radio biasa. Katanya, jika iklan di radio biasa bila pelanggan terlepas mendengar ia tidak boleh lagi dulang-ulang melainkan ada pihak yang merakamkan iklan tersebut.

Tetapi dakwanya, dengan radio digital pelanggan boleh dengan iklan mereka berulang kali sebab siaran radio digital dirakamkan secara automatik dalam page di Facebook, pelanggan boleh share seberapa kerap yang mereka suka walau pun untuk iklan yang sudah lama.

"Bagi pelanggan yang mengambil iklan Diamond dan Gold, mereka ditawarkan juga untuk menempah iklan berbentuk TalkBizi iaitu sembang santai bisnes. Slot iklan jenis ini boleh diadakan di mana-mana sahaja yang pelanggan suka termasuk di premis masing-masing. Ini bemakna mereka tidak perlu datang ke konti studio, tapi boleh berkongsi maklumat secara Live TalkBiz dari lokasi terpilih secara santai. Pelanggan iklan Silver (RM150) tidak layak untuk slot iklan ini", tambah Shukri lagi.

Sementara itu katanya, bagi pelanggan yang mahu menempah iklan jenis Silver (RM150) mereka haruslah bertindak segera kerana ia terhad kepada 15 pelanggan sahaja. 

"Orang ramai dipelawa beriklan dengan CMK FM dalam usaha memajukan lagi bisnes mereka secara digital. Tambahan pula di CMK FM, pendengar sendiri yang akan share dan termasuk juga FB Ads akan diuruskan oleh pihak kami. Maknanya pelanggan tidak perlu keluarkan belanja lain untuk melakukannya" kata Shukri.  

Para usahawan offline dan online yang berminat untuk menempah iklan murah di CMK FM, bolehlah klik pada link dibawah untuk mendapatkan info lanjut :-
Siaran radio internet CMK FM boleh diikuti secara langsung di FB Live melalui page :
Jangan lepaskan peluang keemasan ini. Pemasaran digital adalah satu kaedah baru yang boleh memajukan lagi perniagaan dan melariskan produk anda sebenarnya. #advitorial